Niin paljon asiaa, niin vähän aikaa...

*Onko huppujen käyttäminen lisääntynyt vai kiinnitänkö huomiota asiaan vain siksi, että itse käytän huppua pipon asemasta. Ja johtuuko se muotiseikoista, vai siitä, että muutkin kuin minä yliarvioivat ilman lämpimyyden joka aamu?

*Miksi kolme minuuttia myöhemmin kotoa lähteminen aiheuttaa 20 minuutin pidennyksen työmatka-ajassa?

*Teinit osaavat olla hirviöitä. Joudun tänään ensimmäistä kertaa koko vuoteen ärisemään oikein kunnolla. Kostoksi olin vittumainen viimeiset kaksi tuntia. Ähäkutti, siitäs saivat. Kostaminen on infantiilia, mutta joskus mikään järkevä ei auta.

*Näin eilen kivointa opiskelukaveria (jonka näkeminen oli über-ässää. Pitäisi tavata useammin). Kaikki muut ovat matkan varrella feidautuneet, emmekä jaksa enää edes kutsua niitä mihinkään, koska niillä olisi kuitenkin este/päänsärky/äkillinen työmeno/poikakaverin korisjoukkueen vaimojen piknik/ihan mitä muuta vaan, ettei tarvitsisi tulla. Ihan kivoja ihmisiä, mutta ilmeisesti meissä on jotain vikaa...

*Miksen ikinä aiemmin ole vaivautunut Cafe Delicatoon, vaikka olen sitä kymmeniä kertoja ihaillut ikkunasta? Juuri sellaista kahvilaa olen kaivannut. Ja nyt sen löysin, vielä kotinurkilta, juuri kun tiet ovat viemässä muualle.

*Reksi kysyi tänään, olenko ajatellut jatkoa = ensi vuotta. Siinä olisi ollut sauma kertoa. Poootpotpotpot. Olin pelkuri. En vieläkään uskaltanut.