Perkeleen perkele! Mä olen ihan varma, etten pääsekään Afrikkaan koskaan, sillä viimeisimmästä yhteydenotosta päämajasta on mennyt jo kohta kaksi viikkoa. Sieltä päästä hiljennytttiin sellaisen kirjeenvaihdon jälkeen, missä ensin multa pyydettiin alustavaa saapumisaikaa, vastasin huhtikuu, ne vastasivat, että se on "very late", eikö helmikuu sopisi tai viimeistään maaliskuu, johon minä sitten vastasin, että maaliskuun loppu kävis.

Ja sen koommin kukaan ei ole vaivautunut vastaamaan mulle mitään, ei, vaikka lähetin sinne jo nöyrästin uuden mailin, missä vielä vähän aikaistin ensimmäistä mahdollista menopäivää.

Mä olen niin saletti siitä, että kohta tulee mitä kohteliain kirje, että "kiitos, mutta enää ei tarvi tulla". Kuinka julmaa. Oikeasti musta on kohtuutonta vaatia tulemaan niin sikamaisen äkkiä - miten ne ajatteli, että kukaan ehtii järjestää elämänsä tässä ajassa???

Älkää siis kyselkö Afrikasta. Minä kerron sitten, kun jotain kerrottavaa on. Ja jos en enää ikinä mainitse koko asiasta, se tarkoittaa, etteivät ne sittenkään halunneet mua.