Mun hyvyyspistetililleni ropsahteli tänään rutkasti pisteitä! Olin tosi reipas ja menin töiden jälkeen uimaan, VAIKKA sää oli alkanut jo lauhtua ja loskassa rämpiminen uimisen jälkeen oli varmaa. Viime aikoina niitä hyvyyspisteitä onkin kertynyt aika vähän. Olen jättänyt tekemätttä kaikkia luvattuja asioita ja pääsääntöisesti haahuillut ympäriinsä ja/tai vetänyt lonkkaa.

Viikonlopun haahuilu teki kyllä hyvää. Päätin, etten tee mitään, jos ei oo pakko. Väsymys iski niin kovaa torstaina, että kaikki ylimääräinen hommailu olisi varmaan aiheuttanut sydärin. Tai ainakin flunssan. Leikkittiin siis Pertsan (koska muutenkin kutsun yleisesti kaikkia miehiä pertsoiksi, niin miksen sitten tätäkin.  Olkoon se siis julkinimi. Kotona  käytettävät nimitykset eivät ole julkaisukelpoisia...) kanssa kotia koko viikonloppu eikä tehty paljoa mitään. Sen verran poistuin himastani, ettei mökkihöperyys iskenyt. Hyvyyspisteitä kertyi siis myös krapulattomista aamuista kuten myös ruuan laittamisesta täällä. Ehkä toi keittiö joskus lakkaa näyttämästä siltä kuin sitä ei olis koskaan käyetty...

Kohta mä olen taas reipas ja lähden laulutreeneihin. Arvatkaa 160 kertaa, olenko mä etsinyt niitä nuotteja, mistä oli puhe...?! Juu, en tosiaan ole. Onneksi puhelin just soi ja toinen laulaja antoi ymmärtää, ettei hänelläkään niitä biisejä ole. Ei siis hätää, sitten vedetään vanhaa repertuaaria!

Edit. Kas. Laulajaparin avovaimo oli kotonaan = meidän treenipaikalla aivan reporankana flunssan kourissa. Reenit peruuntui. Jospa keräilisi lisää hyvyyspisteitä vaikka tekemällä järjestöä tahi imuroimalla...