Kotiuduin pitkältä juhlareissulta vähän aikaa sitten. Kissa oli kuin olikin raivona, mutta ei oikeastaan ihme, koska olin viimeksi eilen päivällä käymässä kotona ja ruokaa se oli saanut eilen aamulla... Eilinen humahti jotenkin vauhdilla.

Töiden jälkeen olin lentokentällä saattelemassa ystävääni matkaan. Jostain syystä mulle jäähyväisten ainoa oikea paikka on lentokentällä. Yleensä en enää hirveästi liikutu hei-hein aikana, mutta nyt tuli kyllä tirautettua. Ystävän tyttö kysyi vaativasti "miks teitä itkettää?" Onneksi siihen oli selkeä vastaus, johon tyttö tyytyi. Kamalan kauas ne menevät.

Kentältä menin melkein suoraan katsomaan Unelmamiehen Espoon Kaupunginteatteriin. Vanhasta duunipaikasta oli porukka menossa sinne ja kun yksi joutui perumaan, tarjottiin lippua mulle. Pakko sanoa, että en voi suositella esitystä kenellekään. Tai sitten meillä oli harvinaisen huumorintajuton porukka matkassa... Parissa kohdassa vähän hymyilytti, mutta kyllä komedialta olisi varmaan lupa odottaa enemmn., Huumorin laji oli sellaista, että sitä olisi voinut kuvitella löytävänsä vitosluokkalaisten itsetehdyistä näytelmistä. Lisäksi mukana oli Erkki Saarela, jolle valitettavasti oli jäänyt Pastori Sillin rooli päälle. Samaa huulien lipomista ja ilmeilyä. Näin pari viikkoa sitten KOMissa Odotusaika on maksullista puheaikaa - kappaleen ja olin silloin ehkä vähän pettynyt esitykseen. Eilen tajusin, että olimme silloin nähneet hyvälaatuista teatteria, toisin kuin eilen.

Ja sieltä sitten singahdinkin tupareihin.