Välillä tuntuu kuin kirjoittaisin tässä blogissa pelkästään väsymyksestä ja kiireestä (tai sitten päinvastoin liiallisesta laiskottelusta ja löysyydestä). Taas on ollut niin hektistä, ettei tottakaan. Mulla on kahmalokaupalla hommia hoidettavaksi, mutta ei vaan oo aikaa hoitaa niitä.

Tällä viikolla kolmena (!!) arkipäivänä oikiden töiden jälkeen pitänyt tehdä työhön liittyviä ekstrahommia. Oli ylimääräinen opekokous, seiskojen vanhempainilta (mihin mun piti mennä patsastelemaan ja sanomaan viisi sanaa, kun puhuin luokkani vanhemmille jo mamu-illassa) ja koulutus. Siihen päälle sikana järjestöä (monta kiirettä päällekkäin), opintoja, harrasteita ja vielä olis kivaa ehkä jotain sosiaalistakin elämää viettää. Ai niin joo. Ja ylimääräisiä tunteja muille luokille, kun muita opettajia on sairaana ja mulla sattuisi olemaan lyhyt päivä huomenna. Mä olen niiiiiin uupunut. Asiaa ei auta, että se kundi, jonka kanssa otettiin yhteen maanantaina on tehnyt siitä kauhean shown ja jouduin setvimään asiaa sen luokanvalvojan kanssa....

Onneksi ensi viikolla kalenteri näyttäää vähän paremmalta. Vaikka pelottavaa vauhtia sekin täyttyy!