En mä oikeasti aio kieltää lasten kulkemista busseissa ruuhka-aikana. Ketutti vaan niin vietävästi se kauhea nariseva huuto.  Normitilassa olisin vaan tyynesti tukkinut korvani.

Mikähän siinä on, että oon tänä vuonna näin kuollut töiden alettua. Kyllähän työnteko uuvuttaa yleensäkin, mutta ei näin, että olen täysin vetämättömissä. Eikä se mamujen opettaminen nyt niin poikkea muiden opettamisesta, joskin tuntuu että yläasteella on kyllä jotenkin väsyttävämpää. Vietän kaiken lisäksi nyt tosi säntillistä elämää. Mä olen syönyt kunnolla, urheillut, ulkoillut, nukkunut riittävästi ja ollut käymättä baareissa/humaltumatta. Silti mä olen uupuneempi kuin aikoihin. Ehkä se on kuitenkin just se puuttuva baarielämä...

Tuntuu väsyttävältä ajatella, että tähän päälle pitäisi mahdollisesti vielä opiskella - mikäli mut siis hyväksytään jatko-opiskelijaksi. Odottelen tietoa joka päivä, koska ensimmäinen tentti olis jo 14.9. Tietenkään EI kannata alkaa lukea vielä vaan odotella tietoa hyväksynnästä. Toisaalta tuntuu ihanalta päästä kohta paneutumaan johonkin muuhun kun kouluun, johonkin, mikä ei kiinnosta ketään muuta kuin mua!!!