Minä vai tanssiope?

Tänään se pilasi tosi mukavan tunnin huutamalla (tietysti mulle, kenelle muullekaan?) viisi minuttia ennen tunnin loppua pää punaisena siitä, ettei "HÄNEN TUNNILLAAN OPETA KUKAAN MUU KUIN HÄN!!!" Siitä on kuulema sanottu miljardi kertaa, mutta kas kun minä en ole sattunut kuulemaan. Sori, että se tyttö siinä mun vieressäni edes kysyi ja vielä enemmän sori, kun kuvittelin olevani ystävällinen ja kertovani, miten se kohta menee. Kun ope ei ole vaivaantunut korjaamaan ainakaan minua (eikä kai sitä tyttöäkään) noin neljään kuukauteen. Että mä vaan ajattelkin, että olis kivaa , jos me kaikki osattais se kohta... Mutta ilmeisesti ei ole.

Kun tanssitaitelija ei siedä sitä, että joku muu luulee olevansa jotain. Ja sitten se huutaa meille, jos joku vahingossa puhuu tunnin aikana jotain, kun me ei kuulema ymmärretä, että se on kallis harrastus ja pilataan muiden oppiminen. Kallis harrastus tosin unohtuu siltä siinä vaiheessa, kun se itse pitää vartin monologeja sen vaivoista ja elämästä.

En suostu myöntämään, että minä olen se, jolla viiraa!