Mä olen syönyt tänä viikonloppuna joka päivä joku ulkona tai hakenut raflasta mukaan jotain. Aika heikko suoritus virallisesti työttömältä... Muhun on vaan iskenyt niin totaalisen hirveä laiskuus kokkauksen suhteen, että oksat pois.

Yritin tänään miettiä, koska olisin TEHNYT ruokaa, siis en vaan lämmittänyt jotain pakasteita. En pystynyt muistamaan. Tiedän, ettei se ole ollut ainakaan joulukuussa, tuskin marraskuusakaan. Säälittävää. Mä pystyn keksimään tosi monta hyvää syytä, miksi mun ei pitäisi niin helposti turvautua jonkun ravintelin apuun. Mutta kun se vaan on niin järkyttävän paljon helpompaa kuin itse kokkaaminen. Ja yhdelle on sitä paitsi ihan paskaa kokatakin. Suurissa satseissa taas on ylensyönnin ongelma ja tuskin kukaan perheellinenkään haluaa syödä samaa ruokaa viisi päivää putkeen.

Mutta nyt mä ryhdistäydyn. Ensi viikolla saan käydä kaksi kertaa kahvilla (pakko, sellaisia kavereita, jotka on poistumassa maasta) tai lounaalla, mutta en sen enempää.