Viime viikko meni vähän juhlatunnelmissa. Maanantaina olin vielä tosi ahkera, mutta sen jälkeen heittäydyin vapaalle (tai ainakin ei-tutkimussuunnitelmalle) "valmistautumaan haastatteluun" . Loppuviikko taas meni haastattelusta palautuessa ja viikonloppuna olin leirillä.

Nyt mulla ei ole yhtään mitään hyvää syytä lykätä tutkimussuunnitelman teklemistä. Etenkään, kun kun mulle sanottiin, että JOS saisin sen paikan, seuraavien kolmen kk:n aikana mun tulisi n. kuukauden field tripin lisäksi saada tehtyä yksi kartoitustutkimus ja mun tutkimussuunnitelma valmiiksi... Kuulostais siltä, että mitä pidemmällä se on anyway, niin sitä parempi. Ikävä kyllä, aivot ei lastenleirin jälkeen todllakaan ole millään tieteellisellä moodilla, mutta kai se tästä taas alkaa kehkeytyä. Ensin keitän kuitenkin hyvät sumpit ja luen lehdet. Sitten ehkä kykenen johonkin järkevään.