Pitäisköhän mun vaihtaa blogini nimeä? Otin nimittäin hurjan riskin vuodenvaihteessa ja lopetin määräaikasissa työsuhteissa sinnittelyn. En ottanut mitään saamiani opettajan viransijaisuuksia vastaan, vaan päätin hakea yhteen kansainväliseen projektiin (joka kas yllättävää, on kyllä koulutukseen ja opetukseen liittyvä). Mulle ikään kuin vähän lupailtiin sitä paikkaa, tosin sanotttiin että kun ei tiedä ikinä kuka sitä, niin 100% ei voida etukäteen luvata. Nyt sitten vaan odottelen tietoa jatkoonpääsystä.

Mutta pointtina oli, että en siis ainakaan toistaiseksi ole enää opettaja. Henkisesti kyllä, mussa tulee varmaan aina elämään pieni opettaja sisälläni. Ja olenhan mä sitä koulutukseltanikin (joskaan en luokanopettaja). Non practising opettajan elämä? Jos mä pääsen siihen projektiin, pitääkö mun nimetä blogi sen tulevan työn mukaan?