Tää on ollut eka "oikea" työttömyyspäivä.

Odottelen siis tällä viikolla tietoa siitä mahtavasta työpaikasta jota olen hakenut ja jota mulle vähän ikään kuin lupailtiin. Jos en sitä saa, pitänee palata takaisin kouluun töihin.

Tähän asti on ollut lomafiilis, kun kaikki opekolleegatkin on olleet lomalla. Nyt vasta alkaa hiipiä tajuntaa, että ei, mä en menekään vielä töihin. Toistaiseksi oon nauttinut kovasti. Eipä tää ole mun elämässäni ensimmäinen kerta työttömänä. Luulen, että muutaman viikon ajan tää on oikeastaan aika kivaa. Vapaa-aikaa on ihan tajuttomasti ja voin toteuttaa itseäni parhaaksi katsomallani tavalla (eli nukkumalla ja lukemalla...). Nyt tosin alan jo huomata, että vuorokausirytmi alkaa lipsua. Vaikka herätyskello olisi soimassa, vääntäydyn sängystä joskus yhdeltätoista. Ja nukkumaan meen sitten kun väsyttää, eli ei kovin aikaisin.

Tänään oon ollut hyvis. Olen siis alkanut nakutella mun jatko-opintojen tutkimussuunnitelmaa. Tosin se on aika hankalaa, kun koko aihe on mun päässäni aika sekalaisena mämmönä. Järkevien lauseiden tuottaminen paperille on yllättävän vaikeaa. No, pikkuhiljaa.