Mä olen aloittanut työhaastatteluun valmistautumisen. Se tarkoittaa sitä, että yritän kerätä hankkeista, joita tutkisin, mahdollisimman kattavat pohjatiedot tässä pikapikaa. Ja se tarkoitta siis sitä, että koska monet olennaiset dokumentit on netissä ja mulla ei ole printteriä, istun nyt niska kenossa ja yritän saada ne luettua ruudulta. Se on inhottavaa, parhaiten mä omaksun makuuasennossa. Ja koska mulla ei ole mitään hienoa työtuolia vaan kova puinen perustuoli, tää ei oikeasti ole mikään kovin mukava asento pitkään istumiseen.

Oon myös alkanut kertailla tutkimuksen teon periaatteita. Faktahan on se, että en mä mistään tutkimisesta mitään tiedä. Tai no, jotain, mutta tuskin riittävästi. pitää siis muuten vaikuttaa torstaina niin pätevältä, että ne ei takerru moiseen pikkuseikkaan.

Hirveä kiire tässä tulee. Mulla on kaikki iltapäivät ja illat varattuja tällä viikolla, joten joudun joka päivä heti näin aamutuimaan askaroimaan. Tänäänkin otin opuksen käteeni heti herättyäni ja luin sitä sängyssä jonkun tunnin, kunnes oli pakko nousta verryttelemään. Kohta mun on pakko saada jotain aamiaista. Tyhjällä vastsalla on ihan hyvä lukea, mutta ei liian pitkään.