Olen tosi yllättynyt siitä, kuin akoukuttavaa touhua tämä blogien lukeminen voi olla. En voi mitenkään uskoa, että ennen viime viikkoa en koskaan ollut lukenut yhtäkään ja nyt jo täällä into piukassa naputtelen omaa. Ihan kun ei olisi muuta tekemistä - koska olin ääliö, jätin kokeiden korjaamisen iltaan. Ei kai niitä välttämättä ole pakko palauttaa huomenna, mutta en näe niitä lapsia sitten taas viikkoon, niin kai se olisi kohtuullista. Toisaalta, jos olen itsekäs, sanon vain, että en millään kerinnyt. Ei vaan mitenkään jaksais kuunnella sitä napinaa, mikä aiheesta voi syntyä.

Olin viikon perinteisellä harrastekaljalla tänään. Vanhoja kavereita näkee nykyään ihan liian harvoin! Onneksi on keskiviikot, joten ei pääse välit aivan väljähtymään. Mutta mistäs me taas puhuttiin? Ei suinkaan elämistämme tai siitä, mitä kaikille oikeasti kuuluu. Ei. Me keskusteltiin pitkät pätkät BigBrotherista. Ei kovin kyltyrelliä tai syvällistä, mutta oikeastaan aika antoisaa. No, ehdin mä onneksi miettimään yhden kaverin kanssa uuden työpaikan etsimisen vaikeuttakin. EI sii mennyt ilta ihan harakoille.